Reklamace

V případě, že Vámi objednané zboží bylo poškozeno, je nefunkční nebo je s ním jakýkoli problém a je třeba jej vyreklamovat 

1- Stáhněte a vytiskněte protokol ZDE a zaškrtněte Reklamace, Poté vyplňte další údaje dle objednávky. Reklamace ani odstoupení telefonicky neřešíme.

2- Vrácený produkt zabalte spolu s vyplněným protokolem.

3- Přiložte fakturu (je vždy součástí balení)

4- Zásilku zašlete na naší adresu: Hooc.cz, Fibichova 100, Zeleneč 25091 (z důvodu správného doručení jako kontakt uveďte kontakt balíku email eobchody123@seznam.cz)

Zákazník je povinen při uplatnění reklamace předložit originál dokladu o zakoupení zboží, který slouží jako záruční list. JE VŽDY V TIŠTĚNÉ FORMĚ SOUČÁSTÍ BALENÍ

NÁKUP NA IČO
Nákupem zboží na IČO přicházíte o všechny výhody než může využít běžný spotřebitel. Jsou to
- možnost odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů
- záruka 24 měsíců
- lhůta na vyřízení reklamace  (30 dní)
Více informací https://blog.shoptet.cz/reklamace-mezi-podnikateli-ma-zaruku-zbozi-koupene-na-ic/

Adresa pro reklamace:
Hooc.cz
Fibichova 100, Zeleneč 25091
email: 
eobchody123@seznam.cz

UPOZORNĚNÍ: Zásilky zaslané na dobírku, na pobočky Zásilkovny, Balíkovny, Alzaboxu apod. NEBUDOU VYZVEDNUTY! BALÍK SE ZASÍLÁ POUZE NA ADRESU

V případě uznané reklamace hradíme poštovné. Bude Vám následně proplaceno nebo vyplaceno s částkou při vrácení peněz. Pro jiné nás kontaktujte na eobchody123@seznam.cz

Odeslat článek známému   Vytisknout