Reklamace a vrácení zboží

Pro podání reklamace nebo vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě prosím vyplňte formulář.
 

 


Další informace:

REKLAMACE ZBOŽÍ - POŠKOZENÍ PŘI PŘEPRAVĚ

Česká pošta
V případě, že je evidentní poškození balíku při předávání zásilky přepravcem, má zákazník právo odmítnout převzetí a uplatnit reklamaci přímo u přepravce při předání zásilky. Dodatečná reklamace je možná ve lhůtě do 48 hodin (2 pracovní dny) od převzetí zásilky. Kupující zásilku reklamuje na příslušné pobočce České pošty, která zásilku doručila. Reklamace může být přijata pouze v případě, že zákazník přinese zásilku kompletní včetně přepravního balení. Pracovník reklamace České pošty s kupujícím sepíše reklamační protokol. Kupující může reklamaci uplatnit na doručitele nebo odesílatele. V případě uplatnění reklamace na odesílatele přebírá odpovědnost za vyřízení reklamace odesílatel. Kupující má právo podle své volby na náhradu zásilky novou zásilkou za nezměněných podmínek, nebo na poskytnutí finanční náhrady do výše kupní ceny poškozeného zboží. Požadavek na odeslání náhradního zboží nebo finanční náhradu je nutné podložit fotodokumentací poškozeného zboží a naskenovaným reklamačním protokolem. Požadavek vyřizujeme nejpozději do následujícího pracovního dne ode dne doručení oznámení o reklamaci přepravy zásilky.


Zásilkovna.cz
V případě reklamace Zásilkovně použijte jejich formulář na https://www.zasilkovna.cz/reklamace/
 

REKLAMACE ZBOŽÍ - VADA ZBOŽÍ

Reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím eshopu může být uplatněna pouze na e-mailu: info@hooc.cz nebo formuláře výše, neprodleně po jejich objevení. Zboží, které vykazuje vady, se zasílá na adresu Hooc.cz, Fibichova 100, 25091 Zeleneč společně s dokladem prokazující koupi zboží. 
V případě zasílání výrobku na reklamaci musí být reklamovaný výrobek čistý a v originálním balení, ve kterém bylo zboží prodáno. Zboží musí dorazit v pořádku a nepoškozené. Doporučujeme zboží pojistit režimem křehkého zboží. Uplatnění vad musí být doloženo věrohodným důkazním prostředkem uvedeným v obchodním zákoníku.
Kupující musí předložit seznam reklamovaných výrobků s označením:
a) číslo z potvrzené objednávky, ze které jsou vadné výrobky reklamovány,
b) důvody reklamace.
Maximální lhůta pro přezkoumání reklamace vráceného zboží prodávajícím a zaslání písemného vyjádření je 30 kalendářních dní od obdržení písemné reklamace a zaslání zboží na reklamaci podle toho, která skutečnost nastane později.
Nejsou poskytovány záruky při zjevných nebo skrytých vadách, které vznikly nesprávným použitím nebo manipulací se zbožím nebo pokud nebyly dodrženy technické normy a podmínky dané prodávajícím.
Balíčky na reklamaci zasílejte pouze prostřednictvím České pošty formou "Doporučený balíček (BA)". 



VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14. DENNÍ LHŮTĚ
U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14. denní lhůty od data jeho převzetí. Platí to samozřejmě i na objednávky s osobním odběrem. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

Dodržení 14denní lhůty
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

My jako prodávající si vyhrazujeme oprávnění odstoupit od kupní smlouvy z důvodu momentálně vzniklé nedostupnosti objednaného zboží nebo nezaplacení ceny zboží ze strany kupujícího


NÁKUP NA IČO
Nákupem zboží na IČO přicházíte o všechny výhody než může využít běžný spotřebitel. Jsou to

- možnost odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů
- záruka 24 měsíců
- lhůta na vyřízení reklamace  (30 dní)
Více informací 
http://www.applik.cz/2015/11/03/kupuji-jako-podnikatel-na-ic/

Jaké dokumenty přiložit?
Ke vrácenému zboží není nutné přiložit žádné dokomenty. Stačí vyplnit formulář výše.

Otázky a odpovědí na odstoupení a další informace na https://evropskyspotrebitel.cz/nakupy-online/caste-otazky-nakup-na-internetu/

V co nejkratším termínu (max. do 7 dnů) od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

UPOZORŇUJEME ŽE NA POZDĚJŠÍ ODSTOUPENÍ NEŽ-LI VE 14 DENNÍ LHŮTĚ NEBUDE BRÁN ZŘETEL. JE POVINNOSTÍ ZÁKAZNÍKA ZBOŽÍ PŘI PŘEVZETÍ ZKONTROLOVAT A JAKÉKOLI POCHYBNOSTI NÁM OZNÁMIT NA EMAIL NEBO NA TEL.: 
+420 315 559 740 

Odeslat článek známému   Vytisknout